Rizos

09.04.2017 Sieges

Recommended Posts

4 minutes ago, EMpoweR said:

U can keep all the castles we decide stop playing siege from now :)

good for u i guess, at least your ppl will be able to farm those 2 hours in peace every 2 weeks

  • Like 1

Share this post


Link to post

Fact still remained Vigi had 4 castles, perkunas had aden when soil only had 11 more people in CC. I wouldn't expect anything less from a band of bobs player to shit talk with almost double the numbers.

Share this post


Link to post
59 minutes ago, EMpoweR said:

U can keep all the castles we decide stop playing siege from now :)

how about total quit?

Share this post


Link to post

newcomers right ... join perkunas and free farm all zones in 2.0 too? xD or u gonna wait them 1more year to have more competitions

Edited by EMpoweR

Share this post


Link to post
3 minutes ago, lanza said:

Always the same crying your shits, you are getting what you deserve, disgust = D

I didnt want to participate in this shitthread simply becouse trashtalking on forum is pointless but...

Its funny to read sth like this from someone who joined ES 2 days after fall of DL side :) You are disgusted by QQ on forum (me too tbh) but im even more disgusted by players like you.. who switching sides according the current strength. See you ingame.  

Share this post


Link to post

Sempre o mesmo chorando suas merdas, você está recebendo o que você merece, nojo = D Peça ajuda do deus do solo de você? Seus troxas, pobres bastardos

Edited by lanza

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Kure said:

Eu não queria participar neste shitthread simplesmente becouse trashtalking no fórum é inútil, mas ...

É engraçado para ler sth como este de alguém que se juntou ES 2 dias após a queda do lado DL :) Você está nojo por QQ no fórum (eu também tbh) Mas im ainda mais repugnado por jogadores como você .. que mudar de lados de acordo com a força atual. Vejo você no jogo.  

Ask for help from the soil god of you? Your troxas, you poor bastards hahahaha.

Share this post


Link to post

Lanza true warrior changed nick joined vigi when his ground burn after that come back to es and said vigimierda #typical trash :)

Share this post


Link to post
16 minutes ago, CruNchi said:

Lanza true warrior changed nick joined vigi when his ground burn after that come back to es and said vigimierda #typical trash :)

Hahaha, my nickname was always Lanza, and you're a badly informed guy and do not log on to the server because they only know how to cry

Share this post


Link to post
5 minutes ago, lanza said:

Hahaha, my nickname was always Lanza, and you're a badly informed guy and do not log on to the server because they only know how to cry

Yes Lanza, your nickname was always Lanza. At least almost always. If i am correct you were spellsinger. Then you realized that ES + Perks are loosing so you wanted to join DL side... had a deal with Megaz0rd and his CP but since they were melees you probably traded (or bought? idc) your sps for gladi with someone...Sadly that gladi was in ES before so everyone remembered his nick and at the beginning your new allies were attacking you (i still remember that drama about that on ally skype) so you changed nick on gladi to sth like xxcockadaaxx or w/e. When DL started to fall apart you left Omen with all your brasilien friends and joined ES/Anarchy/TFD... and changed name to lanza again (cos at that time your former sps had new name already)... 

Stop embarrasing yourselves please.

P.S. you dont need to react on this... i know i am noob who cry. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

My dead condolences

3 minutes ago, Kure said:

Sim Lanza, seu apelido sempre foi Lanza. Pelo menos quase sempre. Se eu sou correto você era spellsinger. Então você percebeu que ES + Perks está perdendo assim que você queria se juntar DL lado ... tinha um acordo com Megaz0rd e seu CP, mas uma vez que eles foram melees você provavelmente negociado (ou comprou? Idc) seu sps para gladi com alguém ... Infelizmente esse gladi estava em ES antes então todo mundo lembrou seu nick e no começo seus novos aliados estavam atacando você (eu ainda me lembro desse drama sobre isso no skype aliado) então você mudou nick em gladi para sth como xxcockadaaxx ou w / e. Quando DL começou a desmoronar, você saiu de Omen com todos os seus amigos brasileiros e se juntou a ES / Anarchy / TFD ... e mudou de nome para lanza novamente (porque naquela época o seu ex sps tinha novo nome já) ... 

Pare de se envergonhar por favor .

PS você não precisa reagir sobre isso ..  . Eu sei que sou noob que chora.

My dead condolences =D

Share this post


Link to post
1 hour ago, MoDoy said:

haha, so lanza was that noob xxcockadaxx? didnt know, ty for info :D switching sides like socks,mmm

Hahaha, nice modoy was my pvp point easier hahah. But it's gone haha

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...