PinkyAnd

Owyeah!

Recommended Posts

OMG wie had dit ooit gedacht? Ben inmiddels 33 en heb een goede baan maar fuck it, ik ga die shit spelen :D Nukers zijn weer nukers, daggers weer daggers.. Bloed zweet en tranen om C grade spul te craften.. woohooo!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ja precies, ik had de client al gedownload en uitgepakt. Vaak kun je die installeren en gooi je daar de patch overheen. Maar nu valt er niks te installeren, tenminste, ik zie de install nergens in de uitgepakte mappen staan. 

Share this post


Link to post

Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg:) ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op :) ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen :P

Share this post


Link to post

Het er voor over hebben eerst rijk genoeg te worden met een dwerg VS meteen een leuke class spelen.. Ben er toch nog niet helemaal uit. Als het is echt classic wordt qua het benaderen van C1 tm C3 stats en iedereen begint echt vanaf nul, zonder cadeautjes van de GM's? Dan wordt het indd zwaar grinden tegen groene mobs zonder shots. Maar dat moet ook vind ik, dat is hardcore classic L2. De animal bones, de crafted leather, de spellbooks in HV, iedere adena die op de grond ligt oprapen.. Het is dat worstelen om ergens te komen wat er weer in komt.  

Share this post


Link to post

Ik heb echt zin in de struggle, eindelijk weer belachelijk veel moeite doen om alles te krijgen in plaats van binnen 2 weken een +6 Draconic bow te hebben gecraft en dan stoppen met spelen... :P

Share this post


Link to post

OMG wie had dit ooit gedacht? Ben inmiddels 33 en heb een goede baan maar fuck it, ik ga die shit spelen :D Nukers zijn weer nukers, daggers weer daggers.. Bloed zweet en tranen om C grade spul te craften.. woohooo!

​Thats me!!!!!

Al die herinneringen :)

 

Share this post


Link to post

Wel bijzonder trouwens dat de client loopt zonder te installeren. Mapje unrarren, andere mapje unrarren en erin plaatsen en ik kon de client zo starten. 

Share this post


Link to post

Wel bijzonder trouwens dat de client loopt zonder te installeren. Mapje unrarren, andere mapje unrarren en erin plaatsen en ik kon de client zo starten. 

​Dat werkte vroeger ook al (zeg 7-8 jaar geleden met private servers) en het werkt ook met aardig wat andere games.

Share this post


Link to post

Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg:) ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op :) ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen :P

​Hoi!

 

Heb jij meer info alsjeblieft?

Share this post


Link to post

Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg:) ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op :) ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen :P

​Hoi!

 

Heb jij meer info alsjeblieft?

​Wat wil je graag weten?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...