Tjoerie

Teleurgesteld

Recommended Posts

Ben ik de enige die vrij teleurgesteld is met de status van de server? De hoeveelheid bugs en slechte instellingen zijn echt groots.
En dan te bedenken dat de eerste launch 15 mei was...

Ik ben erg benieuwd of ze het überhaupt allemaal recht kunnen trekken gezien de schaal van problemen.

Ben benieuwd naar jullie meningen hierover!

Share this post


Link to post

Daarom ben ik openminded begonnen hier, en als ik het vergelijk met de officiele Lineage 2 Classic merk ik inderdaad ook verschil. Daarom vind ik de open beta ook een goed initiatief zodat de developers hier aan kunnen werken. Je moet er wel rekening mee houden dat dit eerste Classic private server is waar al een gedeelte vertaald is. Maar wat ze inderdaad promote was 100% vertaling dus dat is wel jammer.

Maar ik heb het idee dat als we alle bugs blijven reporten en de devs ook een kans geven dit een goede server worden kan. Dit is een van de stabielste private servers waar ik tot op heden gespeeld heb.

Share this post


Link to post

Heb amper gespeeld, juist effe ingelogd om de interface eens te bekijken.

Maar heb wel gehoord van enkele clannies dat de server inderdaad buggy is en totaal niet in orde. En dat er zeker nog enkele maanden nodig is voor deze te fixen.

Achja, TI is de enige 'Classic server', dus vele mensen gaan blijven, omdat er geen betere te vinden is?

Share this post


Link to post

Helemaal juist. Ik hoor van alles over de server en de oneindige verzameling aan buggs, maar daarom is het ook een beta-server. Toch denk ik dat het noodzakelijk is om de problemen te blijven melden zodat er misschien toch nog iets goed van komt. Hoe het zal zijn in Live... Dat valt nog af te wachten, maar ik ben hoopvol.

Share this post


Link to post

Mijn verwachtingen waren ook wel een beetje hoog vrees ik. Maar dat is ook omdat ik super graag weer op een low rate server wilde spelen en moeite wil doen om iets te bereiken.

Toch hoop ik dat we lekker snel kunnen knallen!

Share this post


Link to post

Gewoon afwachten, Admins doen precies hun best om alles te fixen (aangezien ze Draqla toch reageert op de threads). Ik zelf ga wachten op de Live versie, en dan mijn keuze maken, spelen of niet :)

Share this post


Link to post

Gewoon afwachten, Admins doen precies hun best om alles te fixen (aangezien ze Draqla toch reageert op de threads). Ik zelf ga wachten op de Live versie, en dan mijn keuze maken, spelen of niet :)

​Admin reageert wel op threads, maar het is altijd maar afwachten of ze uberhaubt deze buggs kunnen en willen verhelpen. We zullen het wel zien over een paar weken. Hopelijk zijn ze kundig genoeg :)

Share this post


Link to post

Eerlijk gezegd speelt het wel zeer soepel allemaal maar wilt nog niet zeggen dat alles correct is.

In ieder geval heb ik ook zo mn bug lijstje gemaakt en staat al redelijk vol :P

Maar vraag me af hoe groot hun dev team is. Want met de problemen die ze nu nog hebben zie ik het in de komende maanden nog niet opgelost raken.

Wij hadden in de tijd 40man die de gameplay uitprobeerden en 6 die constant server changes deden voor we live gingen in 2006.

Dus ik vraag het me serieus af.

Share this post


Link to post

Eerlijk gezegd speelt het wel zeer soepel allemaal maar wilt nog niet zeggen dat alles correct is.

In ieder geval heb ik ook zo mn bug lijstje gemaakt en staat al redelijk vol :P

Maar vraag me af hoe groot hun dev team is. Want met de problemen die ze nu nog hebben zie ik het in de komende maanden nog niet opgelost raken.

Wij hadden in de tijd 40man die de gameplay uitprobeerden en 6 die constant server changes deden voor we live gingen in 2006.

Dus ik vraag het me serieus af.

​Ik gok gewoon dat ze snel online gaan en dan 'proberen' de bugs later te verhelpen.

Share this post


Link to post

Al hoewel ik bugs en alles natuurlijk niet echt chill vind, denk ik dat ze op een gegeven moment gewoon moeten starten.
En wat je zegt, al spelende de bugs eruit halen, ik denk dat ze al heel veel vinden in de beta.
 

Share this post


Link to post

We are doing our best here, thanks for noticing it. We take our project very serious since players will invest their time for a long-term period, therefor everything must run perfect before live. Currently we have no date for live.

​Kom deze post zojuist tegen. Dus ik denk dat we nog wel even kunnen wachten :)

Share this post


Link to post

Ik heb eigenlijk helemaal geen bugs gehad behalve dat ik eerst niet kon inloggen en dat de quests in het Russisch zijn. Maar in de quest omschrijving is alles in het Engels dus dat lukte wel. Heb een elven mage tot lvl 25 geleveld nog wel alles in no-grade en dat ging probleemloos. Het loopt eigenlijk behoorlijk soepel in alles wat ik heb gedaan. 

Share this post


Link to post

De bugs zitten hem vooral in quests, NPCs en skills die niet helemaal functioneren.

Buiten dat loopt alles vrij soepel, ik heb geen last van lag of wat dan ook.

Share this post


Link to post

Mijn mening hmmmmm, ik denk dit kan wat worden als de mensen het een kans geven, vind alleen dat er wat weinig mensen zijn, hoop het word beter bij life.

Draqla reageerde 2x binnen 5 min op mijn post over buggs in lvl 39 healer quest, de eerste was weg meteen na een relog 30 min later, en de 2e zou na deze restart okay moeten zijn.

Ze geven uitleg in het forum, dat is beter dan veel servers waar ik gespeeld heb, alle respect tot nu toe.

 

Hairy

  • Like 1

Share this post


Link to post

Helemaal mee eens. Ik had laatst een paar buggs gevonden i.v.m. gezamenlijk quests aannemen en tegelijkertijd in party zitten. Dat werkte ook niet helemaal naar behoren. De restart nadien was het probleem van de baan. Ik geef het voorlopig nog alle krediet. Over het aantal spelers hoop ik ook dat er meer zullen komen van de Innova server (die nooit online zal gaan :p)

CU IG ;-)

Share this post


Link to post

Heeft er iemand nieuws opgevangen of gelezen over de server? Ik heb er genoeg beta testuren opzitten, dus ik trek me even terug, maar als er iets gefluisterd wordt, laat het dan weten. ;-)

Share this post


Link to post

Ik heb er geen goed gevoel bij. De basis van de server is totaal messed up.

adena drops zijn niet in verhouding. Blijkbaar hoge drops overal en nergens. 

Buffs die verkeerd werken

skills die er niet zijn of verkeerd werken.

als ze dit allemaal in orde willen krijgen zijn we nog paar maand bezig. En dan nog weet ik niet of het ooit 100% correct ls.

zal dan wel wachten tot innova launch.

Share this post


Link to post

Ben zelf ook bang dat de kans dat innova uberhaupt een server opzet groter is dan dat deze server 100% goed werkt...

Er zijn echt nog veel issues, ze werken er wel hard aan hoor, maar het blijft gewoon een emulated classic.

Share this post


Link to post

Het nieuws in de wandelgangen is dat innova bezig is met de servers en van plan is ze na de zomer op te starten. Dat maakt dat ik de kans idd ook groter inschat dat innova over de brug komt met classic dan dat ze hier een stabiele, bug-arme server tevoorschijn kunnen toveren. 

Niettegenstaande ik verwacht dat de officiële servers stabieler en bugvrijer gaan zijn, zijn ze ook maar x1 en p2p. Ikzelf ben helemaal fan van de hardcore experience maar heb ook een voltijdse baan en ben vrij zeker dat x1 classic en een job niet combineren. Daarenboven is het gewoon beduidend aangenamer gratis te kunnen spelen. 

Wait and see, I suppose. 

Gegroet

Khalkaroth 

Share this post


Link to post

Er is geen enkele bugvrij server. Die heb jij te maken met prive servers en ik geloof ook niet dat mensen boven de 20 gaan betalen zodat ze kunnen spelen met Russen. Ik wacht gewoon. De admin weet dat hij moet opschieten of er is een grote risk dat mensen gaan verlaten maar hij weet ook dat een snele release met bugs is ook katastrofisch voor de populatie.

Even geduld jongens.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...