JDK 1 Report post Posted August 17, 2015 Hey,Ik ben een oldschool L2 speler 2005-2008 en ik heb zin om weer es ouderwets hardcore te grinden in L2.Ben zelfstandig dus heb in principe alle tijd die ik wil.Vroeg me af or er misschien gelijksgezinden waren die bijvoorbeeld een warsmith/spoiler combo wilden delen oid als de server live gaat! Quote Share this post Link to post
LastRaven 19 Report post Posted October 15, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa Quote Share this post Link to post
JDK 1 Report post Posted October 21, 2015 wie wil kan meedoen 24/7 deze zaterdag. :] Quote Share this post Link to post
LastRaven 19 Report post Posted October 23, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted October 23, 2015 Ik zal zeker de eerste uren spelen, maar ik vrees ook voor vele DDos attacks, chaos, Russisch en Spaans gezever op de shout chat en weet-ik-veel-wat-nog-allemaal. De eerste maand zal bepalend zijn of deze server succes heeft, maar ik hoop van wel. Quote Share this post Link to post
LastRaven 19 Report post Posted October 23, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted October 23, 2015 Level 1 uit de Talking Island PK met elkaar. Wat herinneringen! Ach jo, het zal zeker heel druk zijn. Quote Share this post Link to post
DemoN 0 Report post Posted October 24, 2015 Ik ga na lange afwezigheid ook nog eens L2 opstarten. Ik ben wel benieuwd... Quote Share this post Link to post