LastRaven 19 Report post Posted October 14, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa 2 Quote Share this post Link to post
c3 0 Report post Posted October 14, 2015 Als je gaat spelen, zou ik sowieso een archer nemen :). We zitten nog te kijken naar mage/archer opzet.Stuur pm voor skype info. Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted October 14, 2015 Er zijn niet zo veel Nederlanders maar ik vind het idee leuk. Ik zal een BD maken misschien met een SWS als box. Ik laat jou nog weten. Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted October 14, 2015 We zien ons zeker in game en via friendlist houden we makkelijk contact. We zien wel of er een NL clan kan ontstaan, maar voorlopig start ik met enkele RL vrienden. Ik ben ook wel voorstander van archers en mages. Melee gaan niet veel pvp plezier hebben, vrees ik... Quote Share this post Link to post
LastRaven 19 Report post Posted October 14, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted October 14, 2015 ...of...wij kunnen een cp beginnen met alleen Nederlanders en kijk hoe ver kunnen wij gaan en/of genoeg mensen zijn om onze eigen clan kunnen beginnen. Quote Share this post Link to post
LastRaven 19 Report post Posted October 15, 2015 (edited) . Edited February 15, 2023 by darkrinoa Quote Share this post Link to post