PinkyAnd 1 Report post Posted May 16, 2015 En hoe gaan jullie op deze server spelen?Casual, CP, Guild of iets anders?:) Ik ga zelf lekker casual beginnen, kijken hoe alles voelt op deze server ( is het buggy of vloeiend ). Mocht het allemaal bevallen zal ik waarschijnlijk een guild gaan joinen. Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 16, 2015 Casual gameplay, zoals gewoonlijk sowieso, zal het trager gaan als normaal! Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted May 16, 2015 Ik heb al met een clan gesproken, maar organisatorisch staat het nog niet op punt. Moeilijk om te starten met 40 mensen als je maar 10 spelers in een clan kan steken op level 1. Clan levelen zal ook moeilijk zijn. Zeker het halen van proof of blood.Dus speel ik met enkele RL vrienden tot de betere tijden. Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 17, 2015 Waarschijnlijk casual als nuker, ik hoop dat de skill 'sleep' weer snel is, anders wordt het fighter. Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted May 25, 2015 Het zal goed zijn als wij kunnen allemaal in een clan gaan. Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 25, 2015 Vrij Casual, ben geen 16 meer... Hoop wel alsnog dat we rap gewoon aan de slag kunnen. Weet momenteel echt niet wat voor game ik moet spelen in mijn vrije tijd behalve CS:GO... Quote Share this post Link to post
Sephix 10 Report post Posted August 20, 2015 Een Nederlandse clan is natuurlijk wel handig, alleen zelf neig ik wel naar een internationale clan, of althans internationale clanchat enz. Quote Share this post Link to post