PinkyAnd 1 Report post Posted May 13, 2015 En daar issie toch! Een pmetje was voldoendeThx Draqla! Quote Share this post Link to post
seppe 7 Report post Posted May 13, 2015 Oh lache,nu hebben we zelf een forum sectie een plaatsje om thuis te voelen.thanks draqla Quote Share this post Link to post
HippieBus1234 0 Report post Posted May 13, 2015 heyaa gaste, nice dat er ook eens ergens een Dutch forum is Quote Share this post Link to post
Dahehe 13 Report post Posted May 16, 2015 Told ya you'll get one. /English out Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 17, 2015 OMG wie had dit ooit gedacht? Ben inmiddels 33 en heb een goede baan maar fuck it, ik ga die shit spelen Nukers zijn weer nukers, daggers weer daggers.. Bloed zweet en tranen om C grade spul te craften.. woohooo! 1 Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 17, 2015 Hahaha ... Back to the roots! Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted May 17, 2015 Ik zie nog een paar zotten die quasi-hardcore willen grinden ;-) We zien elkaar later nog wel online. Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 17, 2015 Ik zie trouwens in de client nergens de install zitten of komt die met de patch? Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 17, 2015 client is hier te downloade http://lineage2classic.com/files/Lineage 2 Classic.zip.torrentpatch komt wanneer server klaar is voor OB & Live. Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 17, 2015 Ja precies, ik had de client al gedownload en uitgepakt. Vaak kun je die installeren en gooi je daar de patch overheen. Maar nu valt er niks te installeren, tenminste, ik zie de install nergens in de uitgepakte mappen staan. Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 17, 2015 Moet gewoon unrarren, niets installeren. Als de patch komt, patch in de map zetten, en patchen maar. Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted May 17, 2015 Drie keer patch in één zin, als dat maar goed komt. Hopelijk komt de installatiefolder er snel zodat we kunnen starten. Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 17, 2015 Is het geen idee hier alvast wat af te spreken om een clan te beginnen? Quote Share this post Link to post
PinkyAnd 1 Report post Posted May 19, 2015 Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 19, 2015 oooh, the grind, jaa...zie er een beetje tegen op Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 19, 2015 Het er voor over hebben eerst rijk genoeg te worden met een dwerg VS meteen een leuke class spelen.. Ben er toch nog niet helemaal uit. Als het is echt classic wordt qua het benaderen van C1 tm C3 stats en iedereen begint echt vanaf nul, zonder cadeautjes van de GM's? Dan wordt het indd zwaar grinden tegen groene mobs zonder shots. Maar dat moet ook vind ik, dat is hardcore classic L2. De animal bones, de crafted leather, de spellbooks in HV, iedere adena die op de grond ligt oprapen.. Het is dat worstelen om ergens te komen wat er weer in komt. Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 20, 2015 Ik heb echt zin in de struggle, eindelijk weer belachelijk veel moeite doen om alles te krijgen in plaats van binnen 2 weken een +6 Draconic bow te hebben gecraft en dan stoppen met spelen... Quote Share this post Link to post
MoneyTrain 0 Report post Posted May 20, 2015 OMG wie had dit ooit gedacht? Ben inmiddels 33 en heb een goede baan maar fuck it, ik ga die shit spelen Nukers zijn weer nukers, daggers weer daggers.. Bloed zweet en tranen om C grade spul te craften.. woohooo!Thats me!!!!!Al die herinneringen Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 22, 2015 Wel bijzonder trouwens dat de client loopt zonder te installeren. Mapje unrarren, andere mapje unrarren en erin plaatsen en ik kon de client zo starten. Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 22, 2015 Wel bijzonder trouwens dat de client loopt zonder te installeren. Mapje unrarren, andere mapje unrarren en erin plaatsen en ik kon de client zo starten. Dat werkte vroeger ook al (zeg 7-8 jaar geleden met private servers) en het werkt ook met aardig wat andere games. Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted May 25, 2015 Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen Hoi! Heb jij meer info alsjeblieft? Quote Share this post Link to post
PinkyAnd 1 Report post Posted May 25, 2015 Ik ben voor de fun even op de Japanse Classic server aan het spelen. Het is weer lekker grindy zeg ( groene mobs farmen jeej ), t/m lvl 9 met die beginner dagger mortal blow zitten spammen ( schiet lekker op ). Vanaf level 10 de wapen quests, al zijn de Elven Ruins op Talking Island redelijk pittig op het moment dus zal nog het een en ander moeten farmen Hoi! Heb jij meer info alsjeblieft?Wat wil je graag weten? Quote Share this post Link to post