gino2323 0 Report post Posted May 18, 2015 Ik ben erg nieuwschierig wat jullie gaan spelen! Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 18, 2015 Warcryer waarschijnlijk, maar nog niet 100% zeker of ik em main of een box ervan maak. Altijd al een buffer willen zijn en daadwerkelijk usefull zijn ipv vervangen worden door een dualbox... Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 18, 2015 Zat te denken aan een Spellsinger en een Prophet op een tweede box. Mijn eerste char was ooit een elf. Dat muziekje erbij.. een hele wereld te ontdekken.. good times Als de stats van een mage naar C3 of eerder zijn gezet is het wel de moeite waard. Na C4 en later zijn het gewoon ronduit zwakke chars. En jij? Quote Share this post Link to post
PinkyAnd 1 Report post Posted May 18, 2015 Waarschijnlijk een HE / PP combi. Dus dat wordt groene mobs farmen Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted May 18, 2015 BD, EE of SR. Ik ben er nog niet helemaal uit... Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 18, 2015 Een of andere support char, waarschijnlijk SWS. Zie wel na beta! Quote Share this post Link to post
HairyPooter 17 Report post Posted May 20, 2015 ik weet het nog niet, OL, met clan, solo cat maar is nog niets zeker, twink een dwerg of 2 Quote Share this post Link to post
MoneyTrain 0 Report post Posted May 21, 2015 Dwarves kan je nooit genoeg hebben Hoe is OL in de oude chronicles btw? Kan die een beetje soloen, of is het alleen een 'standaard' buffer? Quote Share this post Link to post
HairyPooter 17 Report post Posted May 21, 2015 solo gaat maar is slepend, een goede clan is fijn als je voor OL kiest. Quote Share this post Link to post
LightFlex 1 Report post Posted May 21, 2015 Weet iemand ook hoe lang de beta gaat duren? Quote Share this post Link to post
PuffyP 12 Report post Posted May 21, 2015 Euhm, 7 dagen? Vrijdag live? Tenzij Admins er anders over denken. Want hun vorige OB ging normaal starten op zondag, en de vrijdag erna ging server starten. Maar das dus niet doorgegaan door een of andere reden. Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted May 25, 2015 Is het waar dat er zijn geen duals B grade?P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is. Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 25, 2015 P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is.Waar heb je die info vandaan? Ik kan nergens enige ETA vinden van wat dan ook.Alleen speculaties van een 2 weken duur. Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted May 25, 2015 Volgens die hier. Lees nog verder. Quote Share this post Link to post
MoneyTrain 0 Report post Posted May 26, 2015 Is het waar dat er zijn geen duals B grade?P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is.Volgens mij is dat waar idd (niet 100% zeker though).Alle B grade ingame is drop only. En dual swords droppen niet van mobs. Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 26, 2015 Is het waar dat er zijn geen duals B grade?P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is.Volgens mij is dat waar idd (niet 100% zeker though).Alle B grade ingame is drop only. En dual swords droppen niet van mobs.B grade drop only? Wat is er gebeurd met craften? Quote Share this post Link to post
MoneyTrain 0 Report post Posted May 29, 2015 Is het waar dat er zijn geen duals B grade?P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is.Volgens mij is dat waar idd (niet 100% zeker though).Alle B grade ingame is drop only. En dual swords droppen niet van mobs.B grade drop only? Wat is er gebeurd met craften?Volgens mij kan je in C1 en prelude alleen maar tot top C craften.B grade crafts komen volgens mij pas in C2.Nu weet ik niet precies wat er allemaal in L2classic zit, maar denk dat B grade drop only is. Quote Share this post Link to post
MoneyTrain 0 Report post Posted May 29, 2015 Is het waar dat er zijn geen duals B grade?P.S. Beta duurt 5 dagen als goed is.Volgens mij is dat waar idd (niet 100% zeker though).Alle B grade ingame is drop only. En dual swords droppen niet van mobs.B grade drop only? Wat is er gebeurd met craften?Volgens mij kan je in C1 en prelude alleen maar tot top C craften.B grade crafts komen volgens mij pas in C2.Nu weet ik niet precies wat er allemaal in L2classic zit, maar denk dat B grade drop only is. Quote Share this post Link to post
nageta 3 Report post Posted May 29, 2015 2 sls (c grade) 300 sops en dualstamp kan je dual sls (b grade) maken normaal... aleja heb ik toch gedaan op official (was wel in c2)denk wel dat dit zal mogelijk zijn imo Quote Share this post Link to post
Tjoerie 7 Report post Posted May 29, 2015 Is er dan niemand die dat heeft getest nog in de beta :D? (ik niet iig lvl 24 maximaal geworden :P) Quote Share this post Link to post
nageta 3 Report post Posted May 29, 2015 ben ook nog maar 36... niet echt de zin om hardcore door te gaan ook. ik denk dat ik dat in de tijd in aden heb gedaan die dual sls gemaakt, en aden is er niet dus... hmm Quote Share this post Link to post
NicolaasNL 40 Report post Posted May 29, 2015 2 sls (c grade) 300 sops en dualstamp kan je dual sls (b grade) maken normaal... aleja heb ik toch gedaan op official (was wel in c2)denk wel dat dit zal mogelijk zijn imoDat is wat ik ook herineren. Twee top C grade en jij kan normaal een B dual maken maar ja ik weet niet als dat nog in C1 was. Ik ben nog 24 Palus Knight en zo blijf ik tot de live. Geen zin om verder te gaan. Quote Share this post Link to post
Prometia 21 Report post Posted May 29, 2015 Er zijn geen catacombs en dus ook geen Merchant of Mammon en bijgevolg geen stamps om B-grade duals te maken. Dat kwam pas in C2, dus C grade zal het hoogst mogelijke zijn voor de BD en Glad... Quote Share this post Link to post
HairyPooter 17 Report post Posted May 29, 2015 B grade kan gecraft worden, ik heb al B grade rec's en samurai longsword edges gezien, mischien bij de Blacksmith eens kijken wat nodig is, weet het ook zo niet. Quote Share this post Link to post